fijne feestdagen en een gezond 2021

Alles wat niet met de motor te maken heeft
Plaats reactie
veldc
Berichten: 163
Lid geworden op: 04-02-2016 19:12

fijne feestdagen en een gezond 2021

Bericht door veldc » 19-12-2020 20:09

Beste forum leden en motorrijders.
In dit rare jaar met de corona pandemie is het motorrijden stilletjes voorbij gegaan. Althans zo is het bij mij gegaan. Ik heb ongeveer de helft van de kilometers gereden ten opzichte wat ik normaal zou rijden. Geen vakanties op de motor, minder tochtjes op de motor rijden. Het is jammer, meer niet. Het is veel vervelender voor de mensen die aan corona zijn overleden of corona hebben gehad en daar nu nog de gevolgen van ondervinden. Het lijkt een beetje op een sluip moordenaar. Helaas blijkt dat niet iedereen dat door te hebben. Voordat je het weet wordt je er mee besmet. Helaas ken ik de voorbeelden daarvan. Laten we met z'n alle hopen dat we een beetje kunnen genieten tijdens de feestdagen. Laten we met z'n alle hopen dat 2021 weer een jaar gaat worden met het gewone " normaal" .
Ik wil iedereen fijne feestdagen wensen en vooral een heel gezond 2021. Geniet er van, blijf gezond.
bebri
Site Admin
Berichten: 418
Lid geworden op: 01-02-2016 22:50

Re: fijne feestdagen en een gezond 2021

Bericht door bebri » 20-12-2020 22:10

Beste forumleden,

Ondanks de corona heb ik dit jaar toch aardig wat motorkilometers gemaakt. De motor is voor mij en gelukkig ook voor mijn vriendin een manier om even te ontsnappen aan de rest en heerlijk te toeren zonder daar iemand mee tot last te zijn. Door mijn werk moet ik nog steeds aanwezig zijn daar, omdat een fabriek niet van afstand te besturen is. Dit jaar een Royal Enfield Himalayan er bij gekocht om naar het werk te rijden. Met de 2 motoren dit jaar inclusief woon werk toch 25000 gereden. In Juni in de luwte van de Corona zijn we naar Oostenrijk geweest waar de Stelvio door de corona heel rustig was. Verder een aantal ritjes door Nederland gedaan en dan de broodjes en blikjes fris mee. Hopen dat 2021 beter wordt maar ik houd mijn hart vast. Toch wens ik ieder een gezond en beter 2021.

Groeten
Bert R
Plaats reactie