euro 4 norm

Alles wat met motoren, maar niet met de S10 te maken heeft
Plaats reactie
veldc
Berichten: 163
Lid geworden op: 04-02-2016 19:12

euro 4 norm

Bericht door veldc » 18-11-2016 23:36

als ik goed geïnformeerd ben, dan moet de s10 per 1-1-2017 voldoen aan de nieuwe euro4 norm als hij voor het eerst verkocht wordt. Dit zal inhouden, dat de nieuwe motoren die bij de dealers staan voor 1-1 verkocht moeten worden. Dit kan veroorzaken dat de motoren met flinke korting verkocht zullen gaan worden. Als dit zo is, dan heb ik wel interesse in een nieuwe motor. Weet er iemand al meer van?
Wie van jullie weet er een nieuwe ZE te staan (geen explorer).
Bij welke dealer staat deze dan?
Ik hoor graag.
veldc
Berichten: 163
Lid geworden op: 04-02-2016 19:12

Re: euro 4 norm

Bericht door veldc » 19-11-2016 00:13

veldc schreef:als ik goed geïnformeerd ben, dan moet de s10 per 1-1-2017 voldoen aan de nieuwe euro4 norm als hij voor het eerst verkocht wordt. Dit zal inhouden, dat de nieuwe motoren die bij de dealers staan voor 1-1 verkocht moeten worden. Dit kan veroorzaken dat de motoren met flinke korting verkocht zullen gaan worden. Als dit zo is, dan heb ik wel interesse in een nieuwe motor. Weet er iemand al meer van?
Wie van jullie weet er een nieuwe Z of ZE te staan (geen explorer).
Bij welke dealer staat deze dan?
Ik hoor graag.
Dieseltje
Berichten: 174
Lid geworden op: 04-02-2016 17:50

Bericht door Dieseltje » 19-11-2016 13:13

Klopt, zo kocht ik mijn KTM euro 3 met flinke korting.

Volgens mij worden de motoren eind december op naam gezet van de verkoper als ze nog niet verkocht zijn.
De leuke aanbiedingen zul je op internet moeten zoeken, beter nog om een dagje rond te rijden en verschillende dealers eens in de ogen zien.
Misschien heeft de importeur ook nog voorraad staan die een dealer met flinke korting kan inkopen!
De dealer die nog een behoorlijke voorraad heeft staan en misschien niet zoveel verkocht heeft zal een iets hogere druk hebben om te verkopen.
XT1200ZE ingeruild! :)
Plaats reactie