Het moet er maar eens van komen...

Stel jezelf voor
Plaats reactie
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: 04-02-2016 11:43

Het moet er maar eens van komen...

Bericht door Hans » 27-03-2016 22:08

Hallo allemaal.

Sinds november 2010 ben ik al lid van het oude forum maar het is er gewoon nooit van gekomen om me daar netjes voor te stellen. Ik heb al die tijd wel alles op het forum gevolgd, maar posten is er ook nooit van gekomen. (Je kunt me dus een echte "sleeper" noemen ;) )

In verband met de switch naar het nieuw forum is het nu dus HET moment om me eens ordentelijk voor te stellen.

Mijn forumnaam is dus (zoals je ziet) "Hans", ik woon in Oud-Beijerland en rij op een zilvergrijze First Edition.

In de nu bijna 5 jaar dat ik de S10 heb, is er het volgende aan gebeurd:
. 3 zilver kleurige Trax koffers (voor de echt lange trips).
. Touratech ruitversteller.
. Calsci scherm maat M en Powerbronze winglets.
. Budyseat aan laten passen (Bij Tijger leathers in Den Haag).
. Hugger (je weet wel, die van de Yamaha YN50 scooter).
. Altrider valbeugels.
. Set Hyperpro veren.
. In Duitsland ECU laten flashen.
. Arrow TI einddemper.
. Type 2014 koppelingskorf.

Tjonge; al met al is de lijst inmiddels al veel langer dan ik dacht..... ;)

Ik rij veel alleen (gewoon mijn neus achterna) maar ook SWMBO gaat regelmatig mee en zo af en toe ga ik ook met mijn 2 zonen op pad (VTR1000 SP1 en een Ducati Streetfighter 848) voor zo maar een ritje in de omgeving maar ook voor flinke trips naar het buitenland.

Vorig jaar zomer vertrok ik trouwens voor 'zo maar een ritje' en toen ik de straat uit reed stond daar tot mijn stomme verbazing langs de kant iemand met een witte S10 met een paar mensen te praten. Niet lang daarna las ik in de rubriek 'Even voorstellen' het bericht van Hilko. Hmmm, toeval? Hilko?

Voor ik het vergeet: Toon hardstikke bedankt voor het runnen van het oude forum. Helemaal top!

HG.
Hans
bebri
Site Admin
Berichten: 418
Lid geworden op: 01-02-2016 22:50

Bericht door bebri » 27-03-2016 22:24

Hans helemaal welkom en een mooi voorstel verhaal. We hopen dat je veel berichten wilt posten.
Patman_66
Berichten: 58
Lid geworden op: 08-02-2016 19:41

Bericht door Patman_66 » 28-03-2016 17:25

Welkom Hans :!:
Ach en 'sleepers' worden vanzelf een keer wakker. :wink:
Never Ride faster than your Guardian Angel can fly!
Vorige motoren: ; Yamaha XT1200Z Super Ténéré Worldcrosser (2013); (2006); Suzuki DL1000 V-Strom GT (2006); Yamaha YX600 Radian (1992)
Walrus
Berichten: 304
Lid geworden op: 04-02-2016 04:22

Re: Het moet er maar eens van komen...

Bericht door Walrus » 28-03-2016 20:01

Hans schreef:Voor ik het vergeet: Toon hardstikke bedankt voor het runnen van het oude forum. Helemaal top!
:oops:
Hilko
Berichten: 26
Lid geworden op: 10-02-2016 08:43

Bericht door Hilko » 29-03-2016 14:37

Hallo Hans,

Het klopt, sinds juni 2015 rij ik ook op een (witte) S10.
Blijk ik toch niet de enige in het dorp te zijn. Ik kreeg al zo'n Remi-gevoel.

Ik hoop binnen een paar dagen de olie te hebben verwisseld en alle losliggende delen weer gemonteerd, zodat ik er weer dagelijks mee naar m'n werk kan.

Als ik jou langs de kant van de weg tref, zal ik je aanspreken (andersom mag natuurlijk ook ;-)

Gr. Hilko
Plaats reactie