Ehhhhrubberburn schreef:Bij deze ga ik het laten doen. Heb helaas nog gen tijd gehad om de Ecu eruit te halen.
http://www.off-the-road.de/en/XT-1200Z/ ... 1200Z.html
Wat belangrijk is, is het uitzetten in de ecu van de 'injection deceleration cut' waardoor de motor veel soepeler oppakt. Met name bij haarspeldbochten en rotondes.
Door het uitzetten van de injection DEcelertion cut pakt de motor soepeler op
De letterlijke vertaling van "deceleration" is vertraging.....
Wat Ze doen is is de werking van de motorrem verminderen waardoor hij wat soepeler (=gelijkmatiger) AFREMT als je helemaal van het gas af gaat.
Ze regelen dat door bij "gas dicht" toch nog een beetje benzine te injecteren.
Ik heb die modificatie ook aan laten brengen toen ik mijn ecu liet flashen en ik vind het echt een verbetering.
Mijn ecu is bij BDperformance gedaan. Ze vroegen daar trouwens ook of ik een andere demper had of soms van plan was om er eentje aan te schaffen want dan hielden ze daar ook rekening mee.
Hans