Super tenere gps vibratie Fix ?

Wat heb je aangepast op je motor
Peter VL
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-08-2016 12:18

Bericht door Peter VL » 14-09-2016 12:50

Thx Joekes voor de foto , het was op dit idee dat ik bezig was ,maar voor 60€ ga ik niets meer uitvinden dat al reeds uitgevonden is dus zal ik eentje bestellen bij SW.
@Joekes: de trilling is acceptabel zeg je ,wat moet ik daaronder verstaan, kan je de gps deftig aflezen als je rijd?
Joekes
Berichten: 362
Lid geworden op: 17-05-2016 08:00

Bericht door Joekes » 14-09-2016 13:01

Peter VL schreef:Thx Joekes voor de foto , het was op dit idee dat ik bezig was ,maar voor 60€ ga ik niets meer uitvinden dat al reeds uitgevonden is dus zal ik eentje bestellen bij SW.
@Joekes: de trilling is acceptabel zeg je ,wat moet ik daaronder verstaan, kan je de gps deftig aflezen als je rijd?
De GPS is goed te lezen en de trilling komt op de wat slechtere wegen voor...al met al goed te doen.
Daarnaast zit de GPS op de beste plaats vind ik, en ziet het er ook nog een goed uit...montage is heel simpel, het meeste werk is de voeding van de GPS goed wegwerken....

:D
petert150v
Berichten: 71
Lid geworden op: 28-09-2016 09:41

Bericht door petert150v » 30-09-2016 19:43

Ik heb mijn GPS bevestigd met een RVS stang tussen de bevestigingspunten van het verstelbare Toutatech systeem.

Daarop een steun uit aluminium die er op klemt en dan de Garmin steun.
Ik heb er verder geen rubbers tussen gemaakt, omdat er al genoeg trillingsdemping in het hele ruitsysteem zit :wink: .

Want ik denk dat mijn GPS wel tegen de gewone trillingen kan, maar niet tegen hoogfrequente trillingen van bv het motorblok (als die er al zouden zijn ).

GPS zit voor mij op de enige juiste plek en geen last van de trillingen bij het aflezen als je bv over een klinkerweggetje rijdt.

groet,

Peter
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
It is not the destination but the journey that matters.
Joekes
Berichten: 362
Lid geworden op: 17-05-2016 08:00

Bericht door Joekes » 30-09-2016 19:52

Mooi bevestigingsset...!!!

En inderdaad de enige juiste plek...en als het scherm trilt, dan ook de GPS, want die zit op de bevestiging....
:D :D :D
petert150v
Berichten: 71
Lid geworden op: 28-09-2016 09:41

Bericht door petert150v » 30-09-2016 20:03

Ach, soms meer last van het zonnetje dat op het scherm schijnt, maar wat zei die bekende Nederlander "ieder nadeel heeft een voordeel " oid, want als de zon schijnt, dan rij ik toch het lekkerste op mijn motor :D .

Maar het trillen van het geheel valt mee te leven. Als je dat wil gaan verhelpen, zal lastig worden, want de hele ophanging is uit kunstof gemaakt en is niet zo stijf als van metaal, maar wel weer lichter dus ook nu weer "ieder nadeel....... :P
It is not the destination but the journey that matters.
Joekes
Berichten: 362
Lid geworden op: 17-05-2016 08:00

Bericht door Joekes » 30-09-2016 20:14

Mijn bevestiging zit ook op het windscherm vast, en het trillen valt inderdaad reuze mee, en er is goed mee te leven...maar enige trilling komt voor op m.n. Kinderkopjes...

De zon in het scherm vind ik persoonlijk ook heel lastig...daar is weinig aan te doen...helaas...

:? :? :?
Plaats reactie