Problemen na update Zumo 590
-
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 22-02-2016 10:30
Problemen na update Zumo 590
Heren,
Ik loop tegen het volgende probleem aan, waarschijnlijk, na n update .
Mijn set, zumo590, iPhone 6s, en Sena 10c. Dit heeft goed gewerkt maar als hij nu verbindt kan ik er vaak niet meer mee bellen ivm dat hoorntje in het scherm met een streep er door. Hij belt wel maar niet altijd via m'n headset. Nu heeft dit waarschijnlijk met de volgorde van koppelen te maken. Het gaat soms wel goed. Het tweede probleempje is dat de geluidskwaliteit erop achteruit is gegaan. Tevens vindt ik de prestaties achteruit gaan mbt herberekenen, blijft vaak hangen, enz. Heeft iemand n idee? Op het gps forum blijft het stil.
Ps als ik de tel rechtstreeks aansluit op de headset is het geluid wel prima. Speakers zijn dus goed maar deze aansluiting is geen optie omdat het telefoonboek niet bruikbaar is.
Gr Hans
Ik loop tegen het volgende probleem aan, waarschijnlijk, na n update .
Mijn set, zumo590, iPhone 6s, en Sena 10c. Dit heeft goed gewerkt maar als hij nu verbindt kan ik er vaak niet meer mee bellen ivm dat hoorntje in het scherm met een streep er door. Hij belt wel maar niet altijd via m'n headset. Nu heeft dit waarschijnlijk met de volgorde van koppelen te maken. Het gaat soms wel goed. Het tweede probleempje is dat de geluidskwaliteit erop achteruit is gegaan. Tevens vindt ik de prestaties achteruit gaan mbt herberekenen, blijft vaak hangen, enz. Heeft iemand n idee? Op het gps forum blijft het stil.
Ps als ik de tel rechtstreeks aansluit op de headset is het geluid wel prima. Speakers zijn dus goed maar deze aansluiting is geen optie omdat het telefoonboek niet bruikbaar is.
Gr Hans
-
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 08-02-2016 17:45
-
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 22-02-2016 10:30
-
- Berichten: 304
- Lid geworden op: 04-02-2016 04:22
-
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 22-02-2016 10:30
-
- Berichten: 304
- Lid geworden op: 04-02-2016 04:22
-
- Site Admin
- Berichten: 418
- Lid geworden op: 01-02-2016 22:50
Ik heb ook de 590 met de lifetime update. Ik rij met een in ear koptelefoon met een draad naar de houder. Ik hoef niet te telefoneren op de motor, ik rij voor me rust .
ik wacht wel altijd met updaten op mr GPS. Als hij na een week nog geen commentaar heeft geschreven is het goed. Laatst was na de update de 3d kaart weg, en Mr GPS geeft altijd de oplossing. Ik heb geen problemen na de update 2017-2 ondervonden. Maar ja daar heb je niets aan.
ik wacht wel altijd met updaten op mr GPS. Als hij na een week nog geen commentaar heeft geschreven is het goed. Laatst was na de update de 3d kaart weg, en Mr GPS geeft altijd de oplossing. Ik heb geen problemen na de update 2017-2 ondervonden. Maar ja daar heb je niets aan.
-
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 22-02-2016 10:30
Precies wat je zegt bebri, daar heb ik niks aan. En al die andere antwoorden van, ik bel niet, veiligheid, ik doe geen update, enz heb ik ook niks aan. Ik gebruik het spul beroepsmatig, in de verkeersveiligheid, dus zou graag n oplossing horen i.p.v. al die andere semiwijsheid. (Zie ook op forum waypoint)
Soort gelijke onzinwijsheid als iemand vraagt wat voor band gebruik je, ik gebruik castrol motorolie, daar ben ik nog steeds erg blij mee..........zeg dan niks.
Soort gelijke onzinwijsheid als iemand vraagt wat voor band gebruik je, ik gebruik castrol motorolie, daar ben ik nog steeds erg blij mee..........zeg dan niks.
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 04-02-2016 11:43
-
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 04-02-2016 17:50
Ik neem aan dat je een back-up hebt gemaakt zoals Garmin dat ook van je vraagt voor je een update start?
Heb je JaVaWa al naar problemen laten zoeken?
Zet je back-up terug! Als dat niet lukt dan denk ik dat je het best met Garmin contact zoekt.
Of met Waypoint als je daar klant bent.
Heb je JaVaWa al naar problemen laten zoeken?
Zet je back-up terug! Als dat niet lukt dan denk ik dat je het best met Garmin contact zoekt.
Of met Waypoint als je daar klant bent.
XT1200ZE ingeruild!