Pagina 1 van 3

Problemen na update Zumo 590

Geplaatst: 04-10-2016 22:39
door Hans herintreder
Heren,
Ik loop tegen het volgende probleem aan, waarschijnlijk, na n update .
Mijn set, zumo590, iPhone 6s, en Sena 10c. Dit heeft goed gewerkt maar als hij nu verbindt kan ik er vaak niet meer mee bellen ivm dat hoorntje in het scherm met een streep er door. Hij belt wel maar niet altijd via m'n headset. Nu heeft dit waarschijnlijk met de volgorde van koppelen te maken. Het gaat soms wel goed. Het tweede probleempje is dat de geluidskwaliteit erop achteruit is gegaan. Tevens vindt ik de prestaties achteruit gaan mbt herberekenen, blijft vaak hangen, enz. Heeft iemand n idee? Op het gps forum blijft het stil.
Ps als ik de tel rechtstreeks aansluit op de headset is het geluid wel prima. Speakers zijn dus goed maar deze aansluiting is geen optie omdat het telefoonboek niet bruikbaar is.
Gr Hans

Geplaatst: 05-10-2016 07:28
door Grandvitara
Misschien even opnieuw updaten, je laatste update laten overschrijven .
Het is vast een software probleem.

Misschien dat hij iets gemist heeft met je laatste update.

Het is te proberen.

Geplaatst: 05-10-2016 09:43
door Hans herintreder
Dit is al gebeurt maar heeft niets opgelost helaas.
Toch bedankt voor het meedenken.

Geplaatst: 05-10-2016 19:22
door Walrus
Ik ben nog steeds blij dat ik mijn oude, maar oh zo betrouwbare
GPSmap278, nooit vervangen heb door die nieuwe speeltjes.
Er zal nog heel wat water naar de zee stromen, voordat ik
die kast vervang door wat nieuws........


Afbeelding

Geplaatst: 06-10-2016 18:35
door Hans herintreder
Kan zijn maar dan zie ik die BMW klokken........... :D
Wacht maar tot ie n keer automatisch update, dan begint t gedonder.
Voorheen was t ook goed na de nodige opstartproblemen.
Maar goed, nu ben ik op zoek naar n oplossing.

Geplaatst: 06-10-2016 20:31
door Walrus
Hans herintreder schreef:Wacht maar tot ie n keer automatisch update,
dan begint t gedonder.
Een van de redenen waarom ik nooit begonnen
ben aan die lifetime-update 8)
Ik koop om de twee jaar een onetime-update.

Geplaatst: 07-10-2016 22:54
door bebri
Ik heb ook de 590 met de lifetime update. Ik rij met een in ear koptelefoon met een draad naar de houder. Ik hoef niet te telefoneren op de motor, ik rij voor me rust :lol: .
ik wacht wel altijd met updaten op mr GPS. Als hij na een week nog geen commentaar heeft geschreven is het goed. Laatst was na de update de 3d kaart weg, en Mr GPS geeft altijd de oplossing. Ik heb geen problemen na de update 2017-2 ondervonden. Maar ja daar heb je niets aan.

Geplaatst: 08-10-2016 09:32
door Hans herintreder
Precies wat je zegt bebri, daar heb ik niks aan. En al die andere antwoorden van, ik bel niet, veiligheid, ik doe geen update, enz heb ik ook niks aan. Ik gebruik het spul beroepsmatig, in de verkeersveiligheid, dus zou graag n oplossing horen i.p.v. al die andere semiwijsheid. (Zie ook op forum waypoint)
Soort gelijke onzinwijsheid als iemand vraagt wat voor band gebruik je, ik gebruik castrol motorolie, daar ben ik nog steeds erg blij mee..........zeg dan niks.

Geplaatst: 08-10-2016 15:03
door Hans
:shock:
Rustig Hans, rustig..... Denk aan je rikketik!

Hoe kan Bebri nu weten dat je dit probleem ook al op het waypoint forum hebt aangekaart??? (Wat best wel een waardevolle suggestie is/was trouwens....)

Hans.

Geplaatst: 08-10-2016 18:00
door Dieseltje
Ik neem aan dat je een back-up hebt gemaakt zoals Garmin dat ook van je vraagt voor je een update start?
Heb je JaVaWa al naar problemen laten zoeken?
Zet je back-up terug! Als dat niet lukt dan denk ik dat je het best met Garmin contact zoekt.

Of met Waypoint als je daar klant bent.