Problemen na update Zumo 590

Alles over Navigatie en film toestellen voor de motor.
Hans herintreder
Berichten: 90
Lid geworden op: 22-02-2016 10:30

Bericht door Hans herintreder » 09-10-2016 03:24

Haha bebri, het is je gegund, geen problemen...
Tuurlijk man ik gun niemand problemen, en problemen ?? Oplossen die handel, eventueel gezamenlijk!
Dus m'n vraag blijft staan, en verder iemand n oplossing voor deze problematiek?

Tot zover welterusten u allen, bij mij slaat het bacchus virus nu toe!
Gegroet u allen

Gr Hans
Dieseltje
Berichten: 174
Lid geworden op: 04-02-2016 17:50

Bericht door Dieseltje » 09-10-2016 10:59

Hans herintreder schreef: Ik hoop dat Garmin iets weet of heb jij nog n idee voor me?

Gr Hans
Niet echt ideeën meer.
Met een alleen een kaart update doe je eigenlijk niets met de bluetooth verbinding. Het slecht herberekenen kan gebeuren als je garmin "vol" staat met oude routes en waypoints. Via JaVaWa opschonen werkt bij mij vaak erg goed wat betreft snelheid van berekenen e.d.

Heb je de opgeslagen bluetooth koppeling in je telefoon ook al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd?
Gewoon een x echt helemaal opnieuw beginnen met alle apparaten.
Er is iets mis met je bluetooth koppeling garmin-telefoon, misschien ook een update gehad van de telefoon?
XT1200ZE ingeruild! :)
Hans herintreder
Berichten: 90
Lid geworden op: 22-02-2016 10:30

Bericht door Hans herintreder » 09-10-2016 19:17

Klopt dieseltje, ik had dat ook gedaan via JaVaWa en heb slechts 44% geheugen gebruik (van de navi...) heb alle koppelingen verwijderd en ben blanco begonnen. Helaas geen resultaat.
Veder is m'n tel idd geüpdatet en ik denk dat daar het probleem zit. De koppeling tel en navi werkt niet goed meer. Heb ook net n nieuwe Garmin met oude software geprobeerd, hier klopt het volume weer wel maar de verbinding kraakt. Ik ga dit ook nog met n andere oudere telefoon proberen.
Ik houd je op de hoogte.
Hans herintreder
Berichten: 90
Lid geworden op: 22-02-2016 10:30

Bericht door Hans herintreder » 17-04-2017 19:08

Update, inmiddels heb ik weer n paar updates gehad en alles werkt naar behoren. Lag waarschijnlijk aan de telefoon updates.
Op mn nieuwe motor heb ik n nieuwe navigator 6 van BMW.
Deze werkt ook goed en dus geen updates meer voor mij.
Ik zit eraan te denken om mn zumo 590 no te verkopen.
Grandvitara
Berichten: 376
Lid geworden op: 08-02-2016 17:45

Bericht door Grandvitara » 17-04-2017 19:55

Hans herintreder schreef:Update, inmiddels heb ik weer n paar updates gehad en alles werkt naar behoren. Lag waarschijnlijk aan de telefoon updates.
Op mn nieuwe motor heb ik n nieuwe navigator 6 van BMW.
Deze werkt ook goed en dus geen updates meer voor mij.
Ik zit eraan te denken om mn zumo 590 no te verkopen.
Zo zie je maar weer, soms wordt je niet blij van een update, en soms heel blij van een update! :lol:

En nu een upgrade van motor en navigatie , weer erg blij volgens mij! :P
Hans herintreder
Berichten: 90
Lid geworden op: 22-02-2016 10:30

Bericht door Hans herintreder » 17-04-2017 21:56

Goed verwoordt Grandvitara. Idd weer erg blij, en updates? Née ff niet meer. :D
Plaats reactie