Pagina 2 van 3

Geplaatst: 08-10-2016 18:13
door Ruud
Hans herintreder schreef:Precies wat je zegt bebri, daar heb ik niks aan. En al die andere antwoorden van, ik bel niet, veiligheid, ik doe geen update, enz heb ik ook niks aan. Ik gebruik het spul beroepsmatig, in de verkeersveiligheid, dus zou graag n oplossing horen i.p.v. al die andere semiwijsheid. (Zie ook op forum waypoint)
Soort gelijke onzinwijsheid als iemand vraagt wat voor band gebruik je, ik gebruik castrol motorolie, daar ben ik nog steeds erg blij mee..........zeg dan niks.
In plaats van hier je ongenoegen te ventileren over de goedbedoelde suggesties, kun je inderdaad beter naar een specialist als Waypoint gaan.
Zeker als je het bedrijfsmatig gebruikt.

Geplaatst: 08-10-2016 18:18
door Hans herintreder
Haha Hans en dieseltje, klopt ik denk wel aan m'n wekker. En het gaat ook zeker niet over bebri, die is altijd positief. (Vandaar ook dat ik zeg AL die andere antwoorden.). Hij heeft zelfs in eerdere dingen zoals foto's plaatsen me erg goed geholpen. Maar het gaat over mensen die mij iets anders vertellen dan wat ik vraag, maar niets bijdragen aan n oplossing. :D
Verder mannen ik heb schijnbaar iemand geraakt binnen Garmin die zich m'n probleem heeft aangetrokken en we gaan n date maken. Ik ga zodra het werk het toelaat naar de importeur. We willen ook nog even n andere update afwachten. Kijk, daar heb ik iets aan. Constructief vooruit zullen we maar zeggen. Ik houd jullie op de hoogte.

Geplaatst: 08-10-2016 18:20
door Grandvitara
Er is wel een Garmin helpdesk , ik weet niet of je deze al gebeld heb.
Misschien kunnen ze je helpen.

Algemeen
Garmin Nederland BV

Bramenberg 9-3
3755 BT Eemnes
Nederland

Onze helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9:30 en 18:30 uur.

Telephone 0800 - 023 3937 (gratis nummer)
Mobiele bellers kunnen contact opnemen via:
Telephone 035 - 539 3727 (hiervoor is het lokale telefoontarief van toepassing)

Zorg ervoor dat u bij uw vraag alle gegevens bij de hand heeft, zoals:
het serienummer en type van uw Garmin navigatiesysteem
de gebruikersnaam van uw myGarmin account en eventueel andere belangrijke gegevens

Geplaatst: 08-10-2016 18:20
door Hans herintreder
Ruud je was me net voor, zie m'n bovenstaande reactie.

Gr Hans

Geplaatst: 08-10-2016 18:25
door Hans herintreder
Kijk de goed bedoelde en nuttige antwoorden krijg ik hier nu wel.
Garmin helpdesk heeft m'n zoveelste telefoontje nu wel goed geïnterpreteerd, en wil dit nu ook oplossen. Eerdere telefoontjes hebben niet geholpen, m'n verwijzing bij Garmin naar de waypoint reacties hebben toch geholpen, denk ik.

Grand Vitara, bedankt voor het meedenken.

Geplaatst: 08-10-2016 18:34
door Grandvitara
Had ook nog gegoogled, of je de update nog kon downgraden, maar niets kunnen vinden.

Ze zullen de zumo wel leeghalen en opnieuw de boel er op zetten.

Laat het ff weten, altijd handig voor een ander.

Geplaatst: 08-10-2016 18:47
door Hans herintreder
Grandvitara schreef:Had ook nog gegoogled, of je de update nog kon downgraden, maar niets kunnen vinden.

Ze zullen de zumo wel leeghalen en opnieuw de boel er op zetten.

Laat het ff weten, altijd handig voor een ander.
Klopt ik heb dat ook gedaan helaas zonder resultaat. Eigenlijk moest je met al dit soort spul idd ook kunnen downgraden.

Maar ik houd jullie zeker op de hoogte, daar is het forum ook voor, delen van kennis.

Gr Hans

Geplaatst: 08-10-2016 19:20
door Dieseltje
Omdat je inhoudelijk niet op mijn post reageert neem ik aan dat je JaVaWa niet kent en dat je "vergeten" bent om een back-up te maken?

Geplaatst: 08-10-2016 19:58
door Hans herintreder
Dieseltje, ja ik ken JaVaWa wel en maak ook gebruik van de device manager
Enz. Helaas heeft dit ook niet geholpen. (Digibeet, 2 linker handen)
Ik hoop dat Garmin iets weet of heb jij nog n idee voor me?

Gr Hans

Geplaatst: 08-10-2016 23:05
door bebri
Sorry Hans, dat ik geen problemen heb :lol: :lol: