GPS monteren op de 12mm bracket

Alles over Navigatie en film toestellen voor de motor.
Plaats reactie
adventurer
Berichten: 195
Lid geworden op: 05-02-2016 21:30

GPS monteren op de 12mm bracket

Bericht door adventurer » 09-05-2017 18:41

Ik ga me een nieuwe GPS aanschaffen en zoek nog een manier om 'm boven de tellers te monteren.
Ik heb een 12mm bracket van SW-Motech en daar is nu m'n TT houder op gemonteerd voor de 60csx.

Ik zou op deze bracket graag een nieuwe bevestiging plaatsen voor een Zumo 395.

Wat ik ook al zag is een RAM mount bevestiging net boven de tellers, heeft het iemand ook al op die manier gedaan? Lijkt me ook wel wat.
Zit daar al schroefdraad, zo ja, welke RAM mount heb ik dan nodig?

Afbeelding
growing old is inevetable, growing up is optional
Grandvitara
Berichten: 376
Lid geworden op: 08-02-2016 17:45

Re: GPS monteren op de 12mm bracket

Bericht door Grandvitara » 09-05-2017 19:29

adventurer schreef:Ik ga me een nieuwe GPS aanschaffen en zoek nog een manier om 'm boven de tellers te monteren.
Ik heb een 12mm bracket van SW-Motech en daar is nu m'n TT houder op gemonteerd voor de 60csx.

Ik zou op deze bracket graag een nieuwe bevestiging plaatsen voor een Zumo 395.

Wat ik ook al zag is een RAM mount bevestiging net boven de tellers, heeft het iemand ook al op die manier gedaan? Lijkt me ook wel wat.
Zit daar al schroefdraad, zo ja, welke RAM mount heb ik dan nodig?

Afbeelding
Ik heb hem op de ruitbevestiging gemonteerd, zie op het forum "navigatie/film" Kopje "navigatie gemonteerd"
BeJimmiejak
Berichten: 3
Lid geworden op: 31-08-2019 21:39

GPS monteren op de 12mm bracket

Bericht door BeJimmiejak » 03-09-2019 12:41

Ik heb onlangs het grote wildplukboek gekocht en daarin stond de tip om de lokaties waar je wat plukt op te schrijven.

Daarbij zijn er uiteraard verschillende mogelijkheden, maar ik had bedacht dat de GPS coördinaten daarin het meest eenvoudig zijn.

Heeft iemand een idee wat voor een GPS systeem ik het beste zou kunnen aanschaffen?
Plaats reactie