Wat zijn de reisplannen voor 2018

Plaats hier je reisverslag
Plaats reactie
veldc
Berichten: 163
Lid geworden op: 04-02-2016 19:12

Wat zijn de reisplannen voor 2018

Bericht door veldc » 10-12-2017 14:28

Gisteren een start gemaakt met het bespreken van een motorvakantie in 2018. Dit keer gaan we 10 dagen naar Andorra en de Pyreneeën.
Hierover werd ik getipt door een lid van ons motorforum. De reisorganisatie is Motortours.eu. Met name deze reis zijn zij aanzienlijk goedkoper dan Moor of Horizon motorreizen. Mijn dank voor deze tip.
Ik kan niet wachten totdat het zover is.
T-Super10-V
Berichten: 36
Lid geworden op: 10-02-2016 20:49

Re: Wat zijn de reisplannen voor 2018

Bericht door T-Super10-V » 10-12-2017 18:23

veldc schreef:Gisteren een start gemaakt met het bespreken van een motorvakantie in 2018. Dit keer gaan we 10 dagen naar Andorra en de Pyreneeën.
Hierover werd ik getipt door een lid van ons motorforum. De reisorganisatie is Motortours.eu. Met name deze reis zijn zij aanzienlijk goedkoper dan Moor of Horizon motorreizen. Mijn dank voor deze tip.
Ik kan niet wachten totdat het zover is.
T-Super10-V
Berichten: 36
Lid geworden op: 10-02-2016 20:49

Re: Wat zijn de reisplannen voor 2018

Bericht door T-Super10-V » 10-12-2017 18:28

T-Super10-V schreef:
veldc schreef:Gisteren een start gemaakt met het bespreken van een motorvakantie in 2018. Dit keer gaan we 10 dagen naar Andorra en de Pyreneeën.
Hierover werd ik getipt door een lid van ons motorforum. De reisorganisatie is Motortours.eu. Met name deze reis zijn zij aanzienlijk goedkoper dan Moor of Horizon motorreizen. Mijn dank voor deze tip.
Ik kan niet wachten totdat het zover is.
Zijn inderdaad scherpe prijzen voor deze tour, ziet er goed uit!
ErBo
Berichten: 128
Lid geworden op: 10-05-2016 23:37

Bericht door ErBo » 11-12-2017 17:17

Heb je ook vergeleken met zelf organiseren? Ben ik wel benieuwd naar.
Ik heb al enkele keren een motor groepsreis naar het buitenland georganiseerd. Dat is best een klus, met name het vinden/boeken van overnachtingsadressen, maar kan het kan ook een leuk bedrag schelen t.o.v. door derden georganiseerd.
veldc
Berichten: 163
Lid geworden op: 04-02-2016 19:12

Bericht door veldc » 12-12-2017 20:17

ik heb ook gekeken om het zelf te organiseren. Het lukt mij niet om 6 overnachtingen op basis van half pension te regelen voor minder dan € 309,-. Dit is voor een individuele reis. De groepsreizen zijn € 60,- duurder.
Bij hemzelf organiseren kwam ik rond de € 450,- voor half pension.
Horizon en Moor rekenen ongeveer € 650,-. Dan werd zelf regelen wel interessant.
We gaan het beleven. Ik zal mijn ervaringen laten weten.
adventurer
Berichten: 195
Lid geworden op: 05-02-2016 21:30

Bericht door adventurer » 13-12-2017 09:37

Wij zijn ook bezig met de planning voor 2018.

Dit jaar in twee delen. Eerst 14 dagen Pyreneeën met een omwegje langs de Bardenas Reales.

En daarna een korte trip richting het "Stella Alpina" treffen.




Ik heb ook eens gekeken op die sites vernoemd in dit topic, maar erg interessant vind ik zo'n reizen niet. Je verblijft 6 dagen in één hotel. In de Pyreneeën..
Dan ga je toch haast niet anders kunnen dan 6 dagen in dezelfde buurt te toeren? maw... je gaat maar een klein stuk van de Pyreneeën kunnen doen, of zie ik dit nu zo verkeerd?

Wij riijden ongeveer 6 dagen in de Pyreneeën, maar ik heb daar wel minstens 4 hotels voor nodig.
growing old is inevetable, growing up is optional
veldc
Berichten: 163
Lid geworden op: 04-02-2016 19:12

Bericht door veldc » 13-12-2017 17:10

Je hebt gelijk in het feit, dat je niet een groot deel van de Pyreneeën ziet. Het is een keuze om in 1 hotel te blijven.
Dit wordt de eerste grote ervaring van mijn motormaat. Als deze reis bevalt, dan volgen er hopelijk meer.
Normaal ga ik met hem 4 dagen naar het Sauerland, Eifel of het Zwarte Woud.
Dit zal vast niet de laatste motorvakantie voor het jaar 2018 zijn.

Ik denk zeker dat jij zult genieten van de Pyreneeēn. Ik heb hem al een keer van de Middellandse Zee naar de Atlantische Oceaan gereden. Gaaf was dat.
bebri
Site Admin
Berichten: 418
Lid geworden op: 01-02-2016 22:50

Bericht door bebri » 02-01-2018 21:12

We zijn er ver uit. We rijden in 2 dagen naar Susa Italie alwaar we een Hotel zullen boeken. Vandaar gaan we een aantal routes rijden en het grotendeel zal of road zijn. Col du Someiler, Mont Jafferau en een route langs Forte de Fennestrelle staan op de bucketlist. we hebben de Grosser Alpen strassen Fuhrer gekocht om mog ideeen op te doen.
adventurer
Berichten: 195
Lid geworden op: 05-02-2016 21:30

Bericht door adventurer » 03-01-2018 11:46

bebri schreef:We zijn er ver uit. We rijden in 2 dagen naar Susa Italie alwaar we een Hotel zullen boeken. Vandaar gaan we een aantal routes rijden en het grotendeel zal of road zijn. Col du Someiler, Mont Jafferau en een route langs Forte de Fennestrelle staan op de bucketlist. we hebben de Grosser Alpen strassen Fuhrer gekocht om mog ideeen op te doen.
Als ik je een tip mag geven, ik weet in Chiemonte een prima hotelletje met een geweldig restaurant.
Niet duur, zowel de kamer als het eten, maar echt TOP.

Affitacamere Al Cantoun. Perfect gelegen om de passen te gaan rijden waar je het over hebt.

Zelf heb ik er ook weer een nachtje geboekt naar aanleiding van het Stella Alpina treffen in juli. De bedoeling is dat ik dan ook de Jafferau, Finestre, Assietta en Galibier ga doen.

https://www.booking.com/hotel/it/affitt ... #hotelTmpl
growing old is inevetable, growing up is optional
Plaats reactie